5 PERBEZAAN CINTA & SUKA

Baca tajuk sahaja pun boleh buat hati rasa nervous.  Betul tak? kepada sahabat- sahabat admin yang mana belum kenal erti cinta dan suka...




Baca tajuk sahaja pun boleh buat hati rasa nervous.  Betul tak? kepada sahabat- sahabat admin yang mana belum kenal erti cinta dan suka tu, hari ini admin bawakkan enti2 yang sangat bermakna. jangan risau, hubungan korang dengan pasangan korang pastinya ok2 jer. HAHA. dah admin merepek sangat ni . Jum kita terjah tengok apa itu CINTA vs SUKA.  


๐Ÿ“Œ Di hadapan orang yang kita cinta, hati kita akan berdegup kencang tapi dihadapan orang yang kita suka , hati kita akan gembira.

.

๐Ÿ“Œ Jikalau kita lihat di dalam mata orang yang kita cintai, kita akan kaku. Tapi jika kita melihat depan orang yang kita suka, kita akan tersenyum.

.

๐Ÿ“Œ Didepan orang kita cinta, kita akan malu. Di depan orang yang kita suka kita akan tunjukkan identiti sebenar kita kepada si dia.

.

๐Ÿ“ŒDi depan orang yang kita cinta, lidah kita akan kelu tak berkata apa tetapi di hadapan orang yang kita suka kita bebas untuk berkata apa sahaja.

.

๐Ÿ“Œ Kita juga tidak akan merenung mata orang kita cinta tapi mata orang yang kita suka, kita akan renungkan sedalam yang mungkin.

.

๐Ÿ“Œ Bila orang yang kita sedih dan menagis kita akan sedih dan turut jua menangis keranannya tetapi jika kita berhadapan dengan orang yang kita suka kita akan berusaha untuk membuatkN di gembira dan bahagia.

You Might Also Like

0 comments